V Niedziela Wielkiego Postu-22 marzec 2015 r.

  1. W dzisiaj o godzinie 15.00 Gorzkie Żale z kazaniem pasyjnym, O 16.00 Msza św. zbiorowa.
  2. Za tydzień-Niedziela Palmowa. Poświęcenie palm będzie na każdej Mszy św.
    Zmiana czasu na letni.
    Przed sumą różaniec poprowadzi róża pani Stefanii Dragan.
  3. Serdecznie dziękujemy rodzinom, które w tym tygodniu dbały o czystość kościoła. Na sobotę 28.03.15 r do sprzątania po Mszy św. wieczornej, ze względu na remont, prosimy rodziny ze Świebodnej – nr 1. do 10.
  4. W środę 25 marca Uroczystość Zwiastowania NMP. Msze św., będą o 7.00, 9.00 i o 17.00.O 9.00 rozpoczynamy rekolekcje dla dzieci ze Szkoły Podstawowej.  Spotkania rekolekcyjne będą w kościele od godziny 9.00 do 10.30 w środę, czwartek i piątek. Rodziców bardzo prosimy o przywiezienie dzieci do kościoła.  Po Mszy św. wieczornej nowenna do Matki Bożej Pocieszenia i św. Jana Pawła
  1. 25 marca w środę, w Uroczystość Zwiastowania NMP, o godzinie 20.00, będziemy przeżywać „Wieczór Maryjny”. W programie adoracja Najświętszego sakrament, konferencja duchowa, różaniec i Apel Jasnogórski. Zapraszam wszystkich do wspólnej modlitwy. Będzie to jeden z pierwszych etapów przygotowania do obchodów rocznicy 40- lecia koronacji.
  2. W piątek 27.03.2015 r. spowiedź wielkopostna w naszej parafii od 10.00 do 12.00 a później od 14.00 do 17.00. O 17.00 Droga Krzyżowa a po niej Msza św.
    Nie będzie drogi Krzyżowej o 15.30.
  3. Już dziś informujemy, że w Wielką Środę o godzinie 20.00 -Droga Krzyżowa w plenerze. Pójdziemy z krzyżem, rozważając stacje Drogi Krzyżowej – od kościoła w kierunku Świebodnej i drogą koło cmentarza powrócimy do kościoła.
  4. W dzisiejszą niedzielę, w ramach przygotowania do naszych rekolekcji Ewangelizacyjnych, gościmy pary z Kręgów Rodzin, które ukażą nam piękno i potrzebę takich rekolekcji. Przed kościołem nasze kręgi rozdawać będą zaproszenia.
  5. Serdecznie dziękuję za prace wykonane w tym tygodniu przy kościele. Dziękuję panu sołtysowi Stanisławowi Kucab za organizowanie prac.
    Panu Józefowi Zając i jego ekipie za piękny parking. Panu Janowi Mikłaszowi, Tadeuszowi Olszańskiemu, Łukaszowi Mikłaszowi, Markowi Lepiarzowi, Andrzejowi Olszańskiemu za położenie korytek a panu Janowi Gębalikowi z rodziną za transport gruzu
  6. W sobotę chcielibyśmy zrobić generalne porządki wokół sanktuarium. Dlatego bardzo proszę o pomoc strażaków z Jodłówki, Świebodnej i Parcelacji w uporządkowaniu ogrodu pani Olejarskiej ( jest tutaj zgoda rodziny).Proszę przynieść ze sobą odpowiedni sprzęt. Proszę także o pomoc Róże Różańcowe w pograbieniu i pozamiataniu placu przy sanktuarium. Spotkanie o 8.00 przed kościołem.
  7. W sobotę w Pruchniku Jarmark Wielkanocny na który organizatorzy wszystkich serdecznie zapraszają.
  8. Zapowiedzi: Do stanu małżeńskiego zamierzają wstąpić:

– Paweł Łukasz Romanik, kawaler, syn Mariana i Beaty, ur. 2.01.1987 r. zam. w Jodłówce i Elżbieta Wioletta Piejko, panna, córka Tadeusza i Katarzyny, ur. 9.03.1990 r. zam. W Drohobyczce. Zapowiedź II.

– Dominik Piotr Buryło, kawaler, syn Mariana i Marii, ur. 22.12.1989 r. zam.w Jodłówce i Urszula Małgorzata Szkoła, panna, c. Władysława i Marii, ur. 22.02.1990 r. zam. W Pruchniku. Zapowiedź. II.

  1. Po licznych konsultacjach udało się nam ukonstytuować Radę Duszpasterską:

Z Jodłówki wchodzą do niej:

  1. Buryło Stanisław
  2. Gębalik Jan
  3. Gil Bogusław
  4. Gredes Roman
  5. Hojarska Teresa
  6. Kiper Halina
  7. Kucab Mieczysław
  8. Kucab Stanisław
  9. Pich Jan
  10. Pieszko Katarzyna
  11. Pieszko Marcin
  12. Przepłata Marek
  13. Rymarz Stanisław
  14. Zając Zbigniew

Ze Świebodnej:

  1. Babiś Barbara
  2. Barszczak Jan
  3. Barszczak Kazimierz
  4. Dragan Józef
  5. Jasiłek Józef
  6. Majchrowicz Leszek
  7. Stanik Stanisław
  8. Wańkowicz Agata

Z Parcelacji: 

  1. Brzuchacz Józef
  2. Chmielecki Stanisław
  3. Greliak Bożena
  4. Romanik Marian
  5. Sosnowski Bolesław
  6. Wojdyło Maria

Z Woli Rzeplińskiej

  1. Różański Tadeusz

Zaprzysiężenie nowej rady, przez ks. Dziekana, będzie w czwartek 26.03.2015 r. na Mszy św. o 17.00. Konieczna jest obecność wszystkich radnych.